espa-banner

ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ

Το Ροδάνι είναι ένας ηλιόλουστος και άνετος χώρος θεραπείας και τέχνης για το παιδί και την οικογένεια.

Το κέντρο μας εστιάζει στην προνηπιακή και νηπακή ηλικία οργανώνοντας ομάδες πρώιμης παρέμβασης για γονείς και παιδιά (ενός  έως έξι ετών).

Επιπλέον παρέχει εξειδικευμένη οικογενειακή συμβουλευτική για νέους γονείς σχετικά με ζητήματα εκπαίδευσης, επικοινωνίας, γονεϊκότητας και ανάπτυξης του μικρού παιδιού.

ροδάνι-χώρος

Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του χώρου εμπνέονται από την παιδαγωγική αξία των Τεχνών στην Εκπαίδευση και τη Θεραπεία του μικρού ανθρώπου. Γι’ αυτό παράλληλα με τα προγράμματα πρόληψης, το κέντρο οργανώνει προγράμματα εκπαίδευσης μέσω των τεχνών σε παιδιά νηπιακής ηλικίας, τα οποία στοχεύουν στη βιωματική μάθηση και κοινωνικοποίηση.

Τέλος στο Ροδάνι  λειτουργούν σεμινάρια θεραπευτικών τεχνικών προσαρμοσμένων στα παιδιά (play therapy, puppet therapy) καθώς  και παιδαγωγικής των τεχνών (θεατρικό παιχνίδι) τα οποία απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κτλ.

 

Παρασκευή Καρακίτσιου: Ψυχολόγος A.Π.Θ., Παιδαγωγός Προσχολικής Εκπαίδευσης

καρακιτσιου παρασκευη

 

Η Παρασκευή Καρακίτσιου σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης καθώς και Παιδαγωγική στο Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Έχει εκπαιδευτεί στη Συστημική Οικογενειακή Θεραπεία  ατόμων, οικογενειών και ζευγαριών στο Συστημικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης καθώς και στο Θεατρικό Παιχνίδι στο Σχολείο Παιχνιδιού στην Αθήνα.
Έχει δουλέψει θεραπευτικά με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Από το 2013 οργανώνει ομάδες παιδαγωγικού παιχνιδιού και πρώιμης παρέμβασης  γονέων και παιδιών και παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής της οικογένειας και οικογενειακή θεραπεία.
Από το 2016 είναι συνεργάτης της Άρσις και του Κέντρου Υποστήριξης Νέων Θεσσαλονίκης.

Συνεργάτες

Αδαμαντία (Μάντια) Πάττα

Η Αδαμαντία (Μάντια) Πάττα είναι απόφοιτη του τμήματος Νηπιαγωγών του ΑΠΘ και πτυχιούχος κλασικής κιθάρας. Έχει εργαστεί ως παιδαγωγός με παιδιά πρόσφυγες στο παιδικό κέντρο "ΔΙΑ-δρασις" της ΧΑΝΘ και ως μουσικοπαιδαγωγός σε ΚΔΑΠ. Με το "Ροδάνι - Εργαστήρι παιδαγωγικής των τεχνών" έχει συνεργαστεί ως παιδαγωγός σε τμήματα ποικίλων εργαστηρίων με βρέφη και γονείς (μουσικά, αισθησιοκινητικά, λεπτής κινητικότητας και messy play), ως βοηθός παιδαγωγός σε θεατρικά εργαστήρια με νήπια και ως εμψυχώτρια διαφόρων ηλικιακών ομάδων σε παιδικά πάρτυ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην παιδαγωγική της μουσικής, ενώ έχει πραγματοποιήσει και παρουσιάσει έρευνα με τίτλο "Ομαδικοί Μουσικοί Αυτοσχεδιασμοί στο Νηπιαγωγείο" στο 8ο Συνέδριο της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση.

Εμμανουήλ Τσιαούσης 

Ο Εμμανουλήλ Τσιαούσης έχει λάβει  πτυχίο ενοργάνωσης στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης με καθηγητή τον Γιάννη Αγγελάκη.
Πήρε το δίπλωμα στο τρομπόνι από το Kρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης (Κ.Ω.Θ) με επιβλέποντα καθηγητή τον Γεώργιο Κόκκορα.  Έχει  παρακολουθήσει μαθήματα συνόλων, μουσικής διδασκαλίας, ιστορίας της μουσικής, μορφολογίας και ειδικεύτηκε στην διδασκαλία συνόλων και πνευστών οργάνων.
Φοίτησε στην τάξη του Alexander Verbeek και Brandt Attema στο Conservatory Of Arts (Codarts) στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Εκεί ειδικεύτηκε στα σύνολα  και τη  διδασκαλία πνευστών. 
Παρακολούθησε σεμινάρια με τους Johas Bylund, Bart van Lier, Ben Van Dyke, Jorgen Van Rijen κ.ά. για τη διδασκαλία πνευστών οργάνων και μουσικών συνόλων. Επίσης, παρακολούθησε παιδαγωγικά μαθήματα σχετικά με την ψυχολογία και την διδασκαλία της μουσικής σε παιδιά και ενήλικες.
Έλαβε το πτυχίο αρμονίας στο Κ.Ω.Θ με καθηγητή τον Κωνσταντίνο Τσούγκρα.
Είναι αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής Ορχήστρας Δήμου Αλεξάνδρειας.
Σε αυτή τη διάρκεια το έργο της Φιλαρμονικής είναι πολυάριθμο με συνεργασίες και συναυλίες εντός και εκτός του Δ. Αλεξάνδρειας. 

Θεοδωροπούλου Δήμητρα

Το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 αποφοίτησα από Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη μου για τις τέχνες και περισσότερο για την ζωγραφική με οδήγησε στην εισαγωγή μου το 2017  στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η δουλειά μου περιστρέφεται γύρω από την εκπαίδευση μέσω των εικαστικών, ενώ τα τελευταία χρόνια έχω ασχοληθεί με την εκπαίδευση παιδιών σε διαφορετικά πλαίσια. 
Η εμπειρία ενός μαθήματος εικαστικών μπορεί να αναλυθεί σε πολλούς διαφορετικούς στόχους όπως αυτών της νοητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των ατόμων, την καλλιέργεια της εικαστικής συνείδησης αλλά και την ενίσχυση της ικανότητας της αυτοοργάνωσης τους. Το παιχνίδι και η ελεύθερη έκφραση παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Μιχαήλ

μιχαήλ

Έχει λάβει πτυχίο Μουσικολογίας/Μουσικοπαιδαγωγικής από το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΑΠΘ (2017) και πτυχίο πιάνου με καθηγητή τον Ν. Τασόπουλο από το ωδείο Άνω Πόλης (2019). Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού (2014-2016) στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης με την Α. Τέλη και έχει πτυχίο Αρμονίας από το Δημοτικό Ωδείο Άργους Ορεστικού (2011). Διδάσκει μουσικοκινητική στο Ροδάνι και πιάνο, τραγούδι στη Μουσική Σχολή Κρεσέντο. Είναι μέλος της ομάδας παιδικού κουκλοθεάτρου "Άρες Μάρες" και του γυναικείου πολυφωνικού συγκροτήματος "Stringless", έχοντας πραγματοποιήσει συναυλίες σε Ελλάδα και εξωτερικό.